Firma ROB NIC ART CREATIVE SRL care opereaza magazinul online MAJOC.RO doreste sa asigure conformitatea cu legislatia romana aferenta in vigoare: Legea 365/2002 privind comertul electronic si Legea 363/2007 privind protectia consumatorului, cu referire la toate paragrafele de mai jos.
Conditiile acordarii garantiei
- Clientul trebuie sa prezinte certificatul de garantie completat corect, cu data achizitiei impreuna cu factura sau bonul fiscal.
- Descrierea detaliata a defectului produsului.
- Datele dvs de contact: nume, prenume, telefon,mail, pentru a putea fi informat despre stadiul reparatiei.
In cazul neprezentarii documentelor de mai sus, firma ROBNIC ART CREATIVE SRL, nu poate asigura serviciul de acordare a garantiei.
Excluderi de la acordarea garantiei
- Orice modificare adusa produsului pentru imbunatatirea sa, fara aprobarea scrisa a producatorului sau vanzatorului
- Intretinerea periodica necesara si reparatia sau inlocuirea de componente uzate, deteriorate, in urma unei utilizari normale. (exemplu: cauciucuri largite, praf pe senzor, calibrare, centrare optica).
- Defectele fizice produse in urma socurilor mecanice/termice (sparturi, zgarieturi, crapaturi, arsuri, deformari etc)
- Garantia nu acopera cazurile in care etichetele, insemnele si sigiliile producatorului prezinta stersaturi, modificari, dezlipiri sau alte urme de interventie.
- Garantia nu acopera patrunderea de lichide sau corpuri straine, in produs.
Serviciul de returnare in perioada de garantie
Pentru a beneficia de acest serviciu este necesar sa va logati in contul Dvs. pe site-ul nostru cu contul de client si sa formulati o sesizare pentru produsul in cauza.
Dupa inscriere, in cel mult 1 zi lucratoare, veti fi contactat de catre reprezentantul MAJOC pentru a stabili detaliile de ridicare ale produsului.
In acest serviciu se incadreaza doar produsele achizitionate de la magazinul online MAJOC, aflate in perioada de garantie.
CONDITII DE AMBALARE
- Produsele se expediaza ambalate astfel incat sa fie protejate impotriva deteriorarilor mecanice din timpul transportului, care pot afecta starea produsului.Se recomanda ambalarea in folie protectoare , cutie de carton si alte materiale care sa protejeze produsul cat mai bine.
- Pe colet trebuie mentionat: in atentia Departamentului Garantii.
- In colet trebuie pus certificatul de garantie, cu datele de identificare corecte ale produsului si a comenzii.
Va rugam sa ambalati produsul cat mai bine, pentru a evita eventualele deteriorari ale produsului din timpul transportului.